Skitproblem

Att få färskvatten på Ön är lite som att pressa det ur en sten. Eller exakt som att pressa det ur en sten. Okej då, om vi ska vara petiga så är jag väldigt orolig att min brunn just nu är mer som att samla avrinning från en sumpig äng, men i vilket fall så har jag ingen lust att ödsla de surt förvärvade dropparna på att spola bort bajs med, inte ens OM jag hade lust att gräva ner en septitank vilket jag INTE har.

Mulltoor går bort, jag är ledsen. Jag VET att massor av mullningsfans som hjärtans gärna springer med hinkar och vårdar förmultningsprocesser inomhus inte förstår detta men ärligt talat. Det mullar ju fan aldrig ordentligt och både jag och Huset har fått nog av den sortens processer. Nej, tacka vet jag modern teknologi där man kan BRÄNNA skiten. Jajemen. Förbränningstoa is the shit och jag surfar fascinerat runt bland hemsidor som saluför Cinderella, Incinolet och Toamoa.
Dyrt blir det.
Men det skiter jag i.

Om Viktoria

Har blivit med hus på västkusten och försöker växa i rollen som husägare.
Det här inlägget postades i brunn, sanitet och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

