Någon har läst min blog! Och jag vet vem.

Vännen, och med en något generös definition grannen, B kom förbi för att dilla en stund. Efter en dryg halvtimme under vilken vi stod fullständigt overksamma förutom snackmaskinen drog jag tag i en lie för att hyfsa vägkanten nu när den sista trimmern gått till sällare gräsmarker.

Sen berättade B att han precis läst alla inlägg (40 st vid tillfället) blogginlägg på Viks Hus. Så då vet jag varför det var en liten statistikpinne på vart inlägg sen det första där vid Indiska Oceanen. Vi konstaterade att den föraning jag vid det tillfället hade har visat sig vara med verkligheten överensstämmande.

Vägkanterna ser för jävliga ut förresten, som om en blind försökt raka sig själv. Så nu måste jag köpa en trimmer per OMGÅENDE.

Om Viktoria

Har blivit med hus på västkusten och försöker växa i rollen som husägare.
Det här inlägget postades i trädgård och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

