Vad hände sen? – 2018

Detta år hände ändå en del med Huset trots att jag var tvunget att dona lite med mammas hus och hade dessutom flyttat till Stocklahoma och skaffat jobb och karl och grejer.

Jag målade klart fasaden (medan sagda karl tittade på och drack öl).

Drack öl och fotograferade mig ur de mest smickrande vinklarna.

Jag beställde också handledare i ek från snickerifabriken som vi monterade och lackade. Sen blev det en hel del rensande och städande i vanlig ordning och mamma fixade gardiner till källaren.

Här syns även de praktfulla 70talsfönstren som ska BORT!

Och så kom goda vänner och tog bort de hemska hemska fönstren och sågade upp fasaden så att jag fick en dörr ut mot öster!

På det hela taget är jag nöjd med 2018!

Om Viktoria

Har blivit med hus på västkusten och försöker växa i rollen som husägare.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar