Vad hände sen? -2021

Det här året hände mycket! Karln tvingade mig att lacka ett golv. Det dög egentligen inte till att lacka tycker jag. Plus att åsikterna skiljer sig kring det där med visheten i att alls lacka golv. Jag kan konstatera att man inte ska låta karln tvinga en till sådana beslut. Jag skulle ha målat. Men! Det blev gjort iallafall. Jag började också måla muren bakom kaminen, något som inte blev klart på åratal sen.

Utöver det installerade jag ännu en kamin så nu behövs egentligen inte elementen som vi slet så hårt för att få till på övervåningen. Jag pappspände också utanpå sommarrummet, sydde änteligen en dyna till kökssoffan och beställde solpaneler. De blev hemskt sena och kom inte förrän våren 22.

Jag kände mig väldigt duktig och handlingskraftig som grävde hela schaktet för kabeln till fibern.

Om Viktoria

Har blivit med hus på västkusten och försöker växa i rollen som husägare.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar